2009 m. sausio 10 d., šeštadienis

Einu...


Einu... Namai tolsta... Veidą degina šaltis... Einu tolyn, ten kur miškas... Visur balta... Klampoju, sunku klampoti po šį šaltį... Bet noriu, kad būtų dar sunkiau... O, kalnas. Nėra takelio... Puiku, suku iš savo tako ir lipu kalnan... Medžių šakos braižo veidą, kojos klimpsta vis gilyn ir gilyn... Bet man malonu... O, jau viršūnė... Štai aš jau leidžiuosi, bet dabar jau bėgu, jausmas malonus... Sniegas atima visą baimę, nes kristi nebijau, bėgu... O štai ir vėl takelis ir mano bedrakeleivis... Vėl einame taku... Darosi nuobodu, lendu atgal miškan, nepatinka man tie takeliai... Užsiropšiu ant aukščiausio kalno... Uch... Pavargau, bet buvo verta, vaizdas kerintis, esu virš daugumos medžių, matau jų viršūnes... Einu toliau, mano bendrakeleivis jau nužingsnevęs toliau... Aš pridusęs bėgu mišku, raitausi pro miško tankmę... Bandau jį aplenkti... Ech... Bet juk tikslo tai nėra, tai kam man lenktyniauti? Nesvarbu. Vistiek bėgu, noriu surast jį. Einu ten kur niekas nežengė, įdomu... O, kažkieno pėdsakai, matosi irgi šuoliavo... Įdomu, bet neturiu laiko, turiu skubėt... O štai ir vėl į takelį įbėgau, matau jį, pasiveju... Ech... Ir vėl atsibosta, lendu ir vėl į mišką... Dabar jau neskubu, žinau, kad manęs palauks, susitariau... O, viskas atrodo dar gražiau... Hm... Tuoj saulė leisis... Vistiek einu... Kylu į kalna... Oho... Staigmena viršuje... Matau Saulę... Miškas tiesiog švyti... Vaidzdas nenunsakomas ir neperduodamas... Tik pajuntamas... Kuo toliau, tuo gražiau, glosto sielą... Verta buvo pabėginėt po mišką dėl to... Na ką, einu toliau, išėjau į kelią, sutikau bendrakeleivį... Tęsiame savo kelionę... Vakaras, neklaidžiosiu gal po mišką... Bet kokį gržį naktį pamatyčiau... Na kolkas einam keliu viršun... Kelias seniai bevaikčiotas... Sunku žengt per tas baltas pusnis... Bet štai pakilome virš viso miško... Medžiai apsningti, o nuo jų baltų viršūnių atsispindi besileidinti saulė... Miškas dega... Dega raudona ir ryškia liepsna, bet jis užges saulei nusielidus ir niekada taip degdamas nesudegs...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą